2-_BOF9658.jpg 3-_BOF9678.jpg 9-_MGL7836.jpg 5-_MGL7312.jpg 1-_BOF9640.jpg 7-_LEX7026.jpg 8-DSCF2234.jpg 6-_MGL1174.jpg 4-_MGL7434.jpg



Blaashal

Nieuwsafbeelding
Jullie hebben wellicht al af en toe iets meegekregen van het feit dat er de afgelopen maanden achter de schermen hard is gewerkt door een aantal leden om de haalbaarheid van een eigen Blaashal te onderzoeken.

In het verleden kwam dit onderwerp ook wel eens op tafel, maar nu lijkt een eigen Blaashal zowel technisch als financieel haalbaar te zijn en daarom stappen we na deze 1e verkenningen door naar de volgende fase: Het informeren van jullie over dit project en het met elkaar goed doorspreken van de voor- en nadelen. Dat willen we doen op Maandag 13 Mei om 20.00 uur aanstaande in onze KantinA.

Het is belangrijk dat we met elkaar het eens worden of we deze unieke kans ook willen verzilveren. Aan de ene kant levert een blaashal veel voordelen op voor onze spelers. We kunnen veel meer en langer zaalhockeyen zonder steeds wisselende reistijden. Ons complex wordt beter en langer gebruikt en -ook belangrijk- we leren er allemaal veel beter van hockeyen!Aan de andere kant: Dit project gaat over serieus veel geld - ongeveer een half miljoen in aanschaf- en dan ook nog een jaarlijkse exploitatie. Onze financiƫle positie is goed en hoewel wij sinds enige tijd als club weer in staat zijn financieel vermogen op te bouwen, zoveel geld hebben we niet op de plank liggen. Dat zullen we dus moeten lenen. We hebben we de mogelijkheid om dat relatief goedkoop te kunnen doen, maar het blijft een lening die terugbetaald moet worden.Nu is een eigen Blaashal meer dan een simpele spreadsheet en daarom is het dus belangrijk dat we dit met elkaar goed overzien.

Kom dus 13 mei aanstaande naar het Clubhuis en praat en denk mee. Wij vinden het belangrijk dat zoveel mogelijk leden zich hierover kunnen uitspreken en daarom kent deze avond dit ene onderwerp.We laten jullie zoals gezegd de plussen en de minnen zien en horen graag hoe jullie vervolgens tegen een eigen Blaashal aankijken. Doen of niet doen?We hebben in de aanloop naar 13 mei en ook daarna nog een aantal mensen nodig (projectmanagement, financiƫn, techniek, mensen met gezond verstand etc) om deze eventuele realisatie tot stand te brengen. We zoeken dus leden voor de (nieuwe) Blaashalcommissie!

Als de Blaashal er moet komen, kunnen we dat alleen maar met elkaar doen. Meld je dus aan bij het Bestuur via [email protected]!

Tenslotte: We houden deze avond bewust nu zodat we bij een voorlopig groen licht (de ALV in juni besluit namelijk eventueel definitief) nog steeds op koers liggen om de aankomende winter al deze hal te hebben staan!

Graag tot 13 mei.

Namens het Bestuur van HC AthenA,
Luc Spin,
voorzitter


Wedstrijdschema's
Fluitschema's
Teams
Athena tweets
Agenda
29-4  Hockeykamp Athena
9-5  informatie avond huidige 'Benjamin' oude
11-5  Lunch Super A&B
13-5  Vergadering TC Senioren
15-5  Informatie avond LISA
18-5  Bitjes Hapdag
18-5  Lunch Super A&B
hele agenda

Alle Sponsoren