Vacatures

Veel handen maken licht werk en samen zijn wij AthenA! Dat HC AthenA zo'n bloeiende vereniging kan zijn komt doordat er zich velen inzetten door een actieve bijdrage te leveren. Is er een vacature die je interesseert of wil je je inzetten voor de vereniging? Staat hieronder niet direct iets voor je bij? neem gerust contact op met [email protected] en we kijken hoe we jouw kwaliteiten voor AthenA kunnen inzetten!

hockey

In deze functies help je met de coördinatie en ondersteuning van de trainingen en wedstrijden. Gemiddeld ben je hier 1-4 uur per week mee bezig    

  • Lid Zaterdag coördinatie

    Een groep van meerdere vrijwilligers zet zich op de zaterdagochtenden in om de velden speelklaar te maken voor de jongste jeugdspelers van onze vereniging. 


    Roulerend ben je op een zaterdagochtend tussen 8:00-12:30 uur op AthenA om de velden uit te zetten. Uitstekend te combineren met het volgen van de wedstrijd van je jonge kind(eren) 


    Tijdsinvestering 1x per 3 a 4 weken van 8.00-12.30 uur


    Interesse? Mail naar [email protected]

  • Coördinator Jongste Jeugd (2x)

    Op dit moment zijn we op zoek naar een coördinator Jongste Jeugd O7/8/9 én een coördinator Jongste Jeugd O10/11/12.


    In deze functie stuur je de categorieleiders aan. De functie kost je gemiddeld ongeveer 2 uur per week  (uitgezonderd piekmomenten in mei/juni).  Wil je meer weten?  Mail dan naar de vrijwilligerscommissie!

  • Categorieleiders

    We zoeken een categorieleider voor Jongens O11 en Meisjes O14. De functie kost je gemiddeld ongeveer 2 uur per week  (uitgezonderd piekmomenten in mei/juni). 


    Wil je meer weten? Mail dan naar de vrijwilligerscommissie!

  • Lid zaalhockey commissie

    Elke winterstop kunnen onze leden weer gaan zaalhockeyen! Dat is mogelijk dankzij de zaalhockey commissie. 


    Als lid van zaalhockey commissie coördineer je de zaalhockeycompetitie, ben je verantwoordelijk voor communicatie en ondersteun je de team managers. 

AccomModatie

Ons prachtige terrein, velden en clubhuis vragen om onderhoud. Help jij mee?

  • Klussencommissie

    Jeuken jouw handen bij het zien van alle mooie zaken die we in en rondom onze geweldige accommodatie ontwikkelen? Dan is het goed te weten dat jij hier een steentje aan kunt bijdragen. 


    Interesse? Mail naar [email protected]

  • Penningmeester KantinA-commissie

    Voor misschien wel de gezelligste commissie van onze mooie hockeyclub, de KantinA-commissie, zijn we op zoek naar een penningmeester. 


    De penningmeester bepaalt op hoofdlijnen het financiële beleid van onze KantinA en bewaakt de financiële resultaten van de bar. Samen met een geweldig team van vrijwilligers, een betaalde barcoordinator en het administratiekantoor zorg je dat onze sfeervolle, gezonde en duurzame horecaorganisatie er ook financieel gezond voor blijft staan. 


    Taken en verantwoordelijkheden

    • Begroting en forecasting van onze omzet en kosten
    • Bewaken efficiëntie en ‘in control’ door het opzetten of verbeteren van financiële processen
    • Rapportage van resultaten

    Meer informatie over de rol krijg je via Marco Gaus (huidige penningmeester Kantina-cie) of Rob Schonk (bestuurslid Exploitatie & Accommodatie) of mail naar [email protected].


Diverse

Op vele vlakken hebben vrijwilligers nodig die ons helpen om AthenA draaiend te houden

  • HR medewerker

    Wil jij je inzetten voor HC Athena en helpen bij HR-gerelateerde taken? Word dan onze nieuwe HR Medewerker!


    Als vrijwillige HR Medewerker bij HC Athena zorg je voor arbeidsovereenkomsten, en adviseer je over verschillende HR-onderwerpen, zoals arbeidsomstandigheden en ziekteverzuim. Je werkt samen met ervaren HR-professionals Geraldine en Samantha, die je zullen begeleiden.


    Interesse? Stuur een email naar [email protected]

  • Secretaris Bestuur

    In februari 2024 is de huidige secretaris aftreden. We zijn daarom op zoek naar een actief lid die graag een steentje bijdraagt aan de verdere ontwikkeling van onze club.


    De rol van een secretaris is breed en heel divers. Er is voldoende ruimte om hier een eigen invulling aan te geven. Als secretaris lever je een belangrijke bijdrage aan een juiste besluitvorming en ben je verantwoordelijk voor het notuleren van algemene ledenvergaderingen en bestuursvergaderingen. Daarnaast stuurt de secretaris verschillende commissies aan waaronder communicatie, HRM, IT, vrijwilligers, sportiviteit en respect en de medische commissie.


    Je werkt intensief samen met de andere bestuurders aan diverse onderwerpen. De tijdsbesteding als secretaris voor reguliere werkzaamheden is ca 4 uur per week, waarbij er een hogere tijdsbesteding in de aanloop naar de alv in juni en november zit.


    Er is geen gewenst profiel voor deze rol, wel is het wenselijk om enige affiniteit te hebben met bestuurlijke zaken en ervaring te hebben met beleidsvorming. Verder helpt het zeker als je zelf hockeyt/hebt gehockeyd en als je de vereniging al een beetje kent.


    Voor meer informatie over deze rol kun je contact opnemen met Bart van Asten ([email protected]) of Olivier Molenkamp ([email protected]).

  • Ledenadministratie

    De ledenadministratie draagt zorg voor het verwerken van mutaties, opzeggingen en nieuwe aanmeldingen. En het beantwoorden van vragen hierover, natuurlijk. 


    Het fijne is dat het werk thuis gedaan kan worden, er zelden vergaderd hoeft te worden en onze taken duidelijk omschreven zijn. 


    Het zal niemand verbazen dat deze commissie drukke en rustige periodes kent. In de drukke periodes (april, mei, half augustus tot eind september) kan je er twee uur per week mee bezig zijn. In de overige periodes vaak minder dan een uur. 


    De commissie bestaat uit drie toegewijde vrijwilligers: Willemijn Bergsma (sinds een jaar), George Spaan (sinds twee jaar) en Herbert Hauer (sinds zeven jaar). 


    We zijn nu op zoek naar een vrijwilliger die zich voor langere tijd wil inzetten voor de ledenadministratie. We nemen de tijd je goed in te werken. 


    Vragen en reacties van harte welkom via [email protected].



  • Lid medische commissie

    Voor de medische commissie zijn we op zoek naar 3 nieuwe leden. 


    De medische commissie houdt zich bezig met het waarborgen van de gezondheid en veiligheid van de spelers. Tijdbesteding is max aantal uren per maand. 

  • Vrijwilliger voor wandelclub " de Zwerfkatten"

    De vrijwilligers die zaterdags "de Zwerfkatten" ontvangen, zijn op zoek naar een derde vrijwilliger.


    Henk Hospers en Lia Rijnhart vieren dit jaar in juni het tweede lustrum met wandelclub “de Zwerfkatten”. Mensen die beschermd wonen op de Anfieldroad wandelen naar AthenA en op toerbeurt ontvangen onze vrijwilligers de mensen met koffie, thee en een bordje fruit. Het gaat om het bewegen en we jeu de boulen van 11.15 tot 12.15 op veldje T. Dan eten we gezamelijk iets van wat zij zelf meegebracht hebben en wandelen ze weer naar huis om 13 uur.  Om 13.30 is alles weer opgeruimd en netjes.


    Wie wil er met ons meedoen?

    Stuur een email naar [email protected] voor meer informatie. 


technisch hart

In deze functies help je met de technische en sportieve aspecten van de club. Gemiddeld ben je hier 2-4 uur per week mee bezig     

    Share by: